Prestate attenzione à questi quandu si usanu piatti in acciaio inox.

A causa di a bona prestazione di l'acciaio inossidabile, hè più resistente à a corrosione chè l'altri metalli.L'utensili fatti di acciaio inox sò belli è durable.Sò faciuli di pulisce dopu a caduta è sò accolti da a maiò parte di e famiglie.

L'acciaio inossidabile hè fattu di lega di cromu di ferru cù elementi di traccia metalli cum'è cromu, nichel è aluminiu.U cromu pò furmà un film di passivazione densu nantu à a superficia di l'acciaio inox per impedisce a matrice di metalli da esse danatu è mantene a stabilità di l'acciaio inox.

Prestate attenzione à i seguenti prublemi quandu si usa cutelleria in acciaio inox:
1. L'acitu è ​​u salinu ùn deve esse guardatu per un bellu pezzu.
U salinu è l'acitu dannu a strata di passivazione nantu à a superficia di l'acciaio inox, dissolve l'elementu di cromu, è liberanu composti di metalli tossichi è carcinogeni.

2. Ùn hè micca adattatu per aduprà sustanzi alkalini forti per a pulizia.
Ùn aduprate micca sustanzi chimichi forti alkalini o ossidanti forti, cum'è baking soda, bleaching powder, sodium hypochlorite per lavà i cutellerie in acciaio inox.Perchè sti sustanziali sò elettroliti forti, reagiscenu electrochimicamente cù l'acciaio inox.

3. Ùn hè micca adattatu per brusgià.
Perchè a conduttività termale di l'acciaio inossidabile hè più bassu di quella di i prudutti di ferru è di i prudutti d'aluminiu, è a conduttività termale hè più lenta, a brucia di l'aria pruvucarà l'invechjamentu è a caduta di a strata di cromatura nantu à a superficia di l'utensili.

4. Ùn strofinate micca cù bola d'acciaio o carta sabbia.
Dopu l'utilizazione di cutellerie d'acciaio inox per un periudu di tempu, a superficia perderà lustro è formanu una strata di cose nebbiose.Pudete immergete un pappu suave in u polveru di terra è sguassate delicatamente per restaurà a so luminosità.Ùn strofinate micca cù una bola d'acciaio o carta abrasiva per evità di graffià a superficia d'acciaio inox.

flatware-news


Tempu di Postu: Aug-09-2022

Newsletter

Seguiteci

  • 10020
  • sns05
  • 10005
  • sns06