Cumu lavà i piatti in acciaio inox?

Lavà i piatti in acciaio inox hè relativamente simplice.Eccu una guida passu per passu:

1.Preparazione: Prima di lavà, scrap off any leftover food from the flatware using a soft utensil or your fingers.Questu aiuta à prevene e particelle di l'alimentu da aderisce durante u prucessu di lavare.

2. Lavà a manu:

3.Fill un lavamanu o bacinu cù acqua calda è aghjunghje un sapone di piattu o detergente.

4.Submerge i piatti in acciaio inox in l'acqua saponata.

5.Use una spugna suave o dishcloth per scrub delicatamente ogni pezzu, fendu attente à qualsiasi spazii cù macchie stubborn o residue.

6.Rinse i piatti accuratamente cù acqua pulita per sguassà ogni residu di sapone.

7.Lavastoviglie:

8.Se i vostri piatti d'acciaio inossidabile sò in lavapiatti, mette i pezzi in a cesta di a lavastoviglie, assicurendu chì sò distanziati per permette à l'acqua è u detergente di ghjunghje à tutte e superfici.

9.Use un detergente di lavastoviglie delicatu specificamente formulatu per l'articuli in acciaio inox.

10.Run a lavastoviglie nantu à un ciculu dolce o normale cù acqua calda.

11.Una volta chì u ciculu hè cumpletu, sguassate u flatware prontumente è asciugate cù un pannu suave per prevene spots d'acqua è strisce.

12. Asciugatura:

13.Dopu lavatu, siccate i piatti d'acciaio inossidabile prontamente cù un pappu pulitu è ​​​​seccu per prevene spots d'acqua è strisce.

14.Se pussibule, evite l'asciugatura di l'aria, perchè questu pò purtà à spots d'acqua è dipositi minerali, soprattuttu s'ellu avete acqua dura.

15. Stoccaggio:

16.Una volta seccu, guardate i piatti in un locu pulitu è ​​seccu.Evite di almacenà in ambienti umidi o umidi, postu chì questu pò purtà à u tarnishing o a corrosione cù u tempu.

17.Se l'almacenamiento in un cajò, cunzidira l'utilizazione di un urganizatore di flatware per mantene i pezzi separati è impediscenu scratch.

Seguendu sti passi, pudete pulizziari è mantene in modu efficace i vostri piatti in acciaio inox, mantenendu l'aspettu brillanti è pristine per l'anni à vene.


Tempu di post: 15-mar-2024

Newsletter

Seguiteci

  • 10020
  • sns05
  • 10005
  • sns06