Belli è pratichi piatti di porcellana vale a pena di cullà!

nutizie (1)
In l'inguernu friddu, l'alimentu sempre freti assai veloce.Persu u calore fragrante, l'oliu friddu solidificatu nantu à a piastra, è a delicatezza hè stata persa.
I Cinesi campanu nantu à a punta di a lingua è sò assai boni à scavà l'alimentu diliziosu datu da a natura.U mutivu per quessa chì l'alimentu diliziosu hè cusì diliziosu nantu à a tavula hè indispensabile in tutti l'aspetti.A temperatura di l'alimentu, u materiale è l'apparenza di u cuntinuu sò a chjave.
nutizie (2)
Ogni tipu d'alimentu hà a so propria temperatura cù u megliu gustu.L'umanità hà ancu inventatu un termometru alimentariu speciale per assicurà chì l'alimentu più deliziosu hè cottu.Cumu fà l'alimentu da a pignatta à a bocca senza rinfriscà troppu veloce hè qualcosa chì deve esse cunsideratu in a produzzione di tavulinu.
Cina hè a capitale di a porcellana.Bone China vene da a Cina è hè natu in Gran Bretagna.Dapoi i tempi antichi, hè diventatu un aristocraticu in porcellana per via di a so struttura calda è trasparente è a tecnulugia di fabricazione difficili.U so rendiment d'insulazione termale hè u megliu, per quessa, ùn hè micca intelligente di sceglie Bone China cum'è a basa.
nutizie (3)
In più di a so bona prestazione di insulazione termale, Bone China hà grandi caratteristiche in u culore è a struttura
Bone china hè chjamata bone china perchè hè fatta di polvere d'osse animali.Quandu a porcellana cù a farina d'osse d'animali hè sparata in u fornu, pruducerà l'oxidu di calcium, perchè u so culore ùn hè micca cusì blu cum'è a porcellana ordinaria, ma pò vede u biancu latte di latte.Ùn importa micca u culore di l'alimentu, si pò dì chì u so culore hè più luminoso.In cunfrontu cù a porcellana ordinaria, pò mette in risaltu a bellezza di l'alimentariu è aumentà l'appetite.

Inoltre, a texture di Bone China serà più forte di a porcellana ordinaria, ma u pesu hè più ligeru.Dunque, finu à chì a nostra cucina hè furnita cù un set di tali vasellame, pò esse usatu per un bellu pezzu.Per e mamme, a tavola ligera ùn diventerà micca un pesu di cucina.

A più impurtante hè chì, cù l'aumentu di a vita di serviziu, a maiò parte di a porcellana avarà sempre qualchì traccia di metalli chì filtranu, chì dannu a vostra salute à longu andà.Bone China ùn cuntene piombo è cadmiu, è ùn hà micca assai prublema in usu à longu andà.


Tempu di posta: 02-02-2022

Newsletter

Seguiteci

  • 10020
  • sns05
  • 10005
  • sns06